Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Papa Ganush. Meer weten? Ontdek meer
ingrid
20 jun 2026 om 9:47
Het eten kwam keurig op de aangegeven tijd. Het was heerlijk en warm genoeg. De frietjes waren zelfs heet en super lekker. Absoluut een aanrader.
Joyce
14 jun 2026 om 20:41
Heerlijk en snel bezorgd
Diana
14 jun 2026 om 2:31
alles smaakte heel erg naar zout( de kip en friet )en bij de soep hadden ze het brood vergeten en bij de sla ook het brood vergeten .
Bas
13 jun 2026 om 20:13
Simply delicious!
Jeremy
5 jun 2026 om 20:04
Smaakt heerlijk, ga zeker weer wat bestellen
Aryin
30 mei 2026 om 17:48
Super lekker
emma
24 mei 2026 om 8:42
The dishes were amazing!!
John
20 mei 2026 om 19:14
zoals altijd goed eten en snel bezorgd
Mouaid
18 mei 2026 om 21:25
Gebruik alsjeblieft geen supermarktproducten en maak het gewoon zelf. Als ik supermarktproducten had gewild, was ik zelf wel naar de supermarkt gelopen om ze te kopen.....